Gallant Unicorn

Vi behöver något att göra i spelet...

Helt ärligt så har jag inget att göra utöver att levla hästar just nu, och visst jag tycker att det är kul.
Men jag gillar ju själva spelet, storyn och alla karaktärerna. Och jag saknar verkligen den delen av spelet, den delen där vi får utforska nya områden (ja jag vet att det inte var så vansinnigt länge sedan vi fick komma till Sydhoven för första gången, men det området är så....Platt? Det finns liksom inte jättemycket att göra där man gjort uppdragen?), lära känna nya NPC:er (jag vill liksom veta mer än bara deras namn?) och ja, huvudstoryn? Det känns som att spelet går lite på sparlåga just nu. Alla väntar på det nya som ska komma och det verkar som att många spelare har så lite att göra i spelet att de skapar drama med flit. 
 
Så jag hoppas på mer saker att göra inom en snar framtid. Mest ser jag fram mot det uppdaterade hemstallet! Tills det kommer hänger jag i det riktiga stallet, där blir det aldrig tråkigt haha! 
 
(Här i Småland ligger snön kvar på marken och det är några stadiga minusgrader, men hästarna verkar gilla det!)

Kommentarer
Postat av: Claire Masterknight

Hos mig är snön superduperhög och tjock, när man kastar sig ner i den är det bara huvudet som sticker upp! xD :D

2016-11-09 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: