Gallant Unicorn

Det är med att vara ärlig mot sina kunder...

Jag tycker att SSO skött hanteringen av de gamla Frieserhästarna otroligt dåligt.
 
Här är två exempel på det. Det här är inte mina bilder utan det är Felicia Nightlake som har kontaktat dem...
Svårt att läsa? Håll in CTRL och scrolla med musen uppåt samtidigt så zommar du in :)
 
 
Det där är ju en ren lögn?
 De gamla Frieserhästarna kom INTE tillbaka efter att de nya kommit till spelet... Är det här ett exempel på att alla som jobbar på supporten kanske inte riktigt har koll eller är det bara ett försök att försöka släta över deras misstag? Är det något som blivit fel och de inte lyckats fixa det så skulle väl ingen bli arg, men när de bara ljuger så där? Man behandlar inte sina kunder så...
 
Helt ärligt SSO, det här börjar bli pinsamt... Bara erkänn att ni gjort fel istället liksom?
 
(Är det jobbigt att jag ifrågasätter hur de bemöter sina kunder?
Sluta läs min blogg om du inte kan acceptera att jag inte bara fjäskar för SSO-teamet. Okej?)
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Bluenose

Jag kommer inte sluta följa din blogg!❤️ Jag håller faktiskt med... Dom borde inte ljugit sådär...

2016-10-19 @ 20:53:31
Postat av: Cynthia Winterborn

Nej, det är inte jobbigt att ifrågasätta något, utan en plikt resp. ett tydligt måste, för att t.ex. kunna skydda sig, få förståelse eller få en förbättring. Det är som ett slags av "uppdrag granskning"! Bara så kommer man fram till sina egna tankar, utvecklar sig vidare, samt fortbilder sig eller kan upptäcka grejer, som inte vill passa ihop, som här. ;) Om de gamla frieserhästerna hade släppts i mellantiden, så hade jag direkt köpt en av dem! Jag väntar längtansfull på dem och tycker, att de är snyggare än de nya och jag ångrar väldigt mycket, att jag inte hade köpt en innan!!! Jag undrar själv, när de ska dyka upp på marknaden. När jag läste nyheterna, så tolkade jag, att de kommer snart tillbaka, så att jag inte behövde oroa mig. Men jag kan tänka mig, att nu mycket hände under den senaste tiden och man (förhoppningsvis tidvis) bara glömde bort dem så länge det är en stressig tid. Och supporten var alltid ett styvbarn av SSO, så känner jag. Än så länge är jag lugn, men jag känner, hur mer och mer jag inte vill vänta längre på. XD Narf! Ha en bra fortsättning med jobbiga ifrågasättningar! ;D

/Cyndi

Svar: Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att köpa en till Frieser av den gamla modellen men ja, de finns ju inte att köpa i spelet längre... Även jag tolkade det som att de snart skulle komma tillbaka (snart i min värld = 1-2 veckor efter att de försvann). Men jag hoppas ju att den kommer tillbaka igen snart!
ssohaley.blogg.se

2016-10-19 @ 22:19:07 - http://winterborn.blogg.se/
Postat av: Amelia Eaglefeather

Skit sso måste jag säga för 1: jag kommer inte in på sso när dom mailar mig att det är fixat. 2: dom ljuger som här :((( riktigt dålig stil!

2016-10-19 @ 22:38:26
Postat av: Meja Crazyrock

Jag tänkte köpa en Frieserhäst men väntade såklart på att få se hur de uppdaterade den. Jag skulle gärna ha en gammal frieser i stallet då jag ÄLSKAR deras gungande steg. Men de försvann ju så nu har jag en Premium Fireser.

2016-10-20 @ 15:23:18
Postat av: Naomi Diamondwood

Samma vecka som de uppdaterade frieserhästarna kom till spelet, mailade jag SSO och frågade vad som hände med de andra gänget. Det här fick jag som svar:

Hej Naomi!

För tillfället så är de gamla frieserhästarna på en välbehövlig semester. :)

De kommer däremot att komma tillbaka igen och man kommer då kunna köpa dem på hästmarknaden, exakt när de kommer att komma dit kan vi just nu inte svara på.

Wow, hah.

2016-10-21 @ 15:28:42 - http://diamondwoods.blogspot.com
Postat av: Sigrid Strawberrystar

Du har helt rätt Haley.Dom kan ju lika gärna sagt att det blev något tokigt istället för att ljuga för oss. Jag började spela någon väcka innan dom nya friser hästarna kom så jag fick aldrig chansen att köpa den gamla modellen men jag skulle väldigt gärna vela ha en.

2016-10-22 @ 00:01:16
Postat av: Ida Fishwood

Helt rätt, jag var med i en klubb under den tiden som krävde en helsvart häst, jag tänkte på den gamla friesern direkt och bestämde mig för att så fort den kom till hästmarknaden så skulle jag köpa den att ha som klubbhäst. Väntade typ 2-3 veckor för tänkte ju såklart att "så länge borde det inte vara", men nu sitter man här fleeera veckor senare med en premium frieser istället. Och när jag frågade en gamemaster sa hon bara "att dem var på en semester och skulle komma tillbaka inom några veckor till hästmarknaden".
Bullshit tänker man ju nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: