Gallant Unicorn

En hel kväll med levlande

För ett tag sedan så höll jag ett event där priset var att jag skulle levla en häst åt den som vann eventet.
Det här eventet vanns av courtney Silverhill, hon ville vänta med att inkassera sin vinst tills hon köpt en häst och idag köpte hon en ny häst. Det är ingen häst som jag själv äger så det är lite extra kul att levla en häst man inte testat på innan... Jag har tittat på den här hästen lite innan så det ska bli kul att levla den!
 
 
Utöver det så har jag inte varit så aktiv inom SSO-världen idag eftersom jag och min man firar 8 år tillsammans idagSå jag tog en liten paus från allt som hade med spelet att göra, men i morgon så är jag tillbaka igen som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: Chris Mysterystar

Grattis!😍❤

Svar: Tack :)
ssohaley.blogg.se

2016-10-15 @ 22:15:01
Postat av: Amelia Eaglefeather

Grattis till 8 år! <3 <3

Svar: Tack ❤️
ssohaley.blogg.se

2016-10-16 @ 17:08:20
Postat av: Andrea Applecamp

GATTIS!!!!!!! 😃🎉🎉🎉🎉🎉❤️❤️🎉🎉🎉😊😊😊😃😃😃

Svar: Tack :)
ssohaley.blogg.se

2016-10-16 @ 17:58:55
Postat av: Tilde Miststorm

Om man bara orkade levla, haha...

2016-10-16 @ 19:34:59 - http://miststorm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: