Gallant Unicorn

Fick vi tillbaka vårt internet idag?

Svaret på den frågan är nej.
Nu har jag helt tappat förtroendet för Telia. Enligt dem skulle vårt nät vara tillbaka i morse. Vid 12-tiden gav jag upp och åkte till stallet. När jag kom hem 4-5 timmar senare var vi fortfarande utan internet. Heja! Dock så skulle vi få ett mobilt bredband att använda så länge, men Teliabutiken hade redan hunnit stänga när jag åkte från stallet, så det får vänta tills i morgon. Jag vet inte om det kommer hålla att spela på? Men jag tänker i alla fall försöka. Hade det inte varit för att telefontäckningen är under all kritik så hade jag kopplat upp datorn till telefonen men den uppkopplingen höll inte ens för att starta upp spelet så ja... Jag får helt enkelt vänta! Men nej, Telia är inget jag kommer att rekommendera till någon. Eller välja igen om jag inte absolut måste. Felia... 

Men, nu till något roligare! Hemstallet!!!
Åh vad fint det ser ut! Jag kommer skriva mer om det i morgon när jag (förhoppningsvis) kan uppdatera från datorn och inte måste sitta och fippla med telefonen... Smidigt att det fungerar men jag föredrar att blogga från datorn! Kan ni tänka er vilken abstinens jag har nu? Jag har inte kunnat spela sedan i fredags och jag saknar det verkligen! Tur att stallhjälpen finns, och att Sture har varit snäll nog att ta hand om mitt konto tills vidare ❤️

Kommentarer
Postat av: Doris Dogforest

Du får komma hem till mig😏😏 Jag har så snabbt när man kan ha(förutom när min lillasyster kollar på Netflix ha) 👻❤️ Hälsa Dixie från mig pöss pöss❤️

2016-10-25 @ 07:40:40
Postat av: Doris Dogforest

Nät

2016-10-25 @ 07:41:09
Postat av: Linda Wendt

Hej!

Mitt namn är Linda Wendt och jag jobbar på Telia Kundservice. En av mina arbetsuppgifter är att söka igenom bloggar där Telia nämns för att se vad våra kunder tycker om oss samt för att se om det är något jag kan hjälpa till med.

Idag hittade jag din blogg och läste att ditt bredband inte fungerar hos dig. Om det fortfarande inte fungerar så kikar jag gärna på det. Återkom i så fall till oss via vår sida på Facebook med ditt kundnummer eller personnummer så ska jag kontrollera vad som händer med felanmälan och varför det dröjer ytterligare. Vår sida på Facebook hittar du på sidan https://www.facebook.com/telia

Ha det gott! //Linda

2016-10-25 @ 17:48:50
Postat av: Daisy Eastbell

Jag vill bara ge dig ett litet tips ifall du inte har sett det än. Det är att gå in på Sso's hemsida och kolla på Nyheterna! Jag tror att detta är något som alla kommer att bli glada utav!😀

Svar: Jag skrev ju om stallen i inlägget? 🤔
ssohaley.blogg.se

2016-10-25 @ 22:13:07
Postat av: Anonym

Hej, hur kan Onyx galoppera iväg utan ryttare i del 30 (tror jag)? Kan du snälla berätta hur man gör😍

2016-10-26 @ 11:59:32
Postat av: Cynthia Winterborn

Du ... jag tycker, att din ponny är roligare än SSO ;D Klart är då nu lite mer aktion och man kan missa något, men jag skulle gärna byta med dig! Nyttja tiden med henne! ^_^ /Cyndi

2016-10-26 @ 13:35:21 - http://winterborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: