Gallant Unicorn

God natt från en trött Haley

Jag har bara loggat in för att se så jag har stallhjälp idag. (Och för att ta bilder till instagram haha!)Så jag har inget att skriva om om själva spelet... Anledningen till det är att jag spenderat större delen av dagen i bilen, för idag var jag och tittade på en riktig häst! Eller, en ponny faktiskt haha! Hon var helt sjukt mysig och verkade verkligen trevlig så att så länge inget oväntat dyker upp på veterinärbesiktningen så kommer jag köpa henne! Ni ska så klart få se bilder, men jag vill ha allt klart först...

I morgon ska jag försöka spela in lite till serien, det är mycket som ska göras men jag har helt underbara "skådespelare" så det ska nog gå bra! 



Kommentarer
Postat av: Tove A

Åh vad kul! Hoppas allt går bra med besiktningen och att inget oväntat dyker upp! :)

2016-10-18 @ 14:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: