Gallant Unicorn

Hej igen!

Nu har alla drakarna åkt hem, eller, i alla fall från mig. Det är såååå ensamt här nu! Efter en hel helg med några av de som står mig närmast så är det helt plötsligt så tomt och tyst! Vi har haft en helt awesome helg med massor av skratt och mys, som vanligt går den där helgen alldeles för fort!
 
Men, nu efter nästan en veckas uppehåll från spelet (tror aldrig jag har varit borta från Jorvik så länge sedan jag började spela!) så är allt som vanligt igen. Jag var så himla arg när vi inte hade något internet, vilket jag tror var svårt att missa haha, men nu fungerar det som det ska. Telia var sega på att fixa felet först, men de gav oss en ordentlig kompensation för allt strul så ja - ni är förlåtna Telia. För den här gången.
 
Annars då? Jo, jag har inte så mycket att göra på mitt Haley Rainstorm-konto (underbara Sture har hållt ställningarna där medan jag var internetlös) så jag loggade in på Regan och fixade lite!
 
Level 14, woho! Kämpar för att komma in i GÅD just nu, och jag är på god väg! Det går så fort att levla upp nu!
Så nu ska jag bara sitta och chillspela och lyssna på alla videor som de jag prenumererar på på Youtube laddat upp och som jag missat under tiden som jag har haft fullt upp med att planera Halloweenfesten och mysa med min ponny. Jag håller på att skriva ''min häst'' hela tiden men hon är ju faktiskt en ponny haha!
Jag hoppas att ni haft en jättebra helg, det har jag haft! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: