Gallant Unicorn

Idag är det en stor dag

Nu är typ halva Sneaky Dragons på väg hem till mig, det vankas Halloweenfest! Jag har förberett i flera veckor och det känns helt sjukt att om bara några timmar är några av människorna jag tycker mest om i hela världen hemma hos mig! Vissa av dem har jag inte ens träffat irl innan, några har jag inte träffat sedan förra Halloween och några var det bara några månader sedan jag träffade! Jag är lycklig och nervös på samma gång, det ska bli så kul! 
Ambra och Laila kom hem till mig igår och tillsammans har vi dekorerat och fixat, bästa tiden på året tycker jag!

Jag är lite ledsen för att jag inte har kunnat fixa en massa tidsinställda inlägg, hade tänkt skriva lite åsiktsinlägg och portionera ut här under helgen för jag lär inte ha tid att varken spela eller blogga så mycket... 
Men men, det är inte så mycket att göra åt. Svårt att styra över att vi inte hade något internet liksom haha!
Men, på måndag så kommer allt att återgå till det normala. Både här och på youtube 😊 Jag hoppas att ni får en jättebra helg hörrni! 👻

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni har det kul!❤️🎃

2016-10-28 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: