Gallant Unicorn

Jag har inte ens tittat på uppdragen än.

Jag är så lycklig just nu, ända sedan jag började spela har jag önskat en funktion som gör att man kan välja om man vill ha spelet på helskärmsläge eller inte. Och idag så kom det! Jag är helt överlycklig!
Varför? Jo för att eftersom jag har två skärmar så har spelet tabbats ned varje gång jag råkat få över muspekaren på andra skärmen (särskilt frustrerande under tävlingar). Nu är det problemet ett minne blott!
 
Okej, jag ska faktiskt inte skriva nått längre inlägg just nu eftersom jag är så taggad på att kolla vad resten av uppdateringen har att bjuda på. Jag blev bara så hypead över just den här funktionen haha!

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Najs funktion! Älskar hur de petar in små funktioner då och då ^^

2016-10-05 @ 15:18:22 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: