Gallant Unicorn

Jag tror inte att jag någonsin längtat efter att det ska bli måndag innan?

Jag har pratat lite om det här i mina levlingshäng innan men jag är osäker på om jag ens nämnt det på bloggen?
I alla fall, på måndag ska jag åka och titta på en häst! Ja, alltså en riktig häst, inte en pixelhäst haha!
Jag och hästens nuvarande ägare har försökt att hitta ett datum som passar oss båda i typ två veckor nu men på måndag så blir det av! Jag kommer alltså inte att köpa en häst på måndag, jag ska bara titta på hästen och om det klickar mellan oss (mig och hästen) och hästen går igenom veterinärbesiktningen utan några större problem så lär det sluta med att jag har en egen häst igen snart!
Men, inget är säkert än så det är bara att vänta och se. Dock så är jag såååå taggad!
 
Det här betyder inte att jag kommer sluta spela eller blogga, inte alls. Jag tror faktiskt att jag kommer ha mer inspiration till att blogga när jag har något annat att fylla ut mina dagar med än ''bara'' SSO. 
Nu spelar jag liksom mestadels när jag inte har något annat att göra och ärligt talat så är det ganska ofta det blir så. Och då blir det inte så mycket ''Vad ska jag blogga om? Jo jag kan ju visa den här bilden...Typ...'' utan det lär bli fler genomtänkta inlägg. Men som sagt, vi får se hur det blir!
 
De senaste dagarna har jag kämpat på med mitt nya konto Regan Ironhand, det går framåt! Jag har kommit upp i level 13 och har precis börjat med trädgården och allt vad det innebär...
Ehe, inte mina favorituppdrag men de ger ju både xp och rykte så det får fungera ändå haha!
 
Det syntes tyvärr inte lika tydligt på bild som inne i spelet, men Nic's andedräkt syns redan när man träffar honom första gången nu. Jag är relativt säker på att den inte gjorde det innan Dinodalen öppnades...
 

Kommentarer
Postat av: Riley

Grattis i förskott och hoppas ni klickar. Hur kan du levra så otroligt fort omg? ;D

Svar: Tack :D Jag har sovit över en hel del ehe :P
ssohaley.blogg.se

2016-10-13 @ 18:08:06
Postat av: Anonym

Antar att du ska ha med Regan i serien😏😏 Jag är smart vettu Nämen hah

Svar: Mja du är inte dum du ^^
ssohaley.blogg.se

2016-10-14 @ 06:59:29
Postat av: Maria Nightgirl

Wow! Vad coolt! Lycka till med hesten <3 Hoppas vi får se några bilder av hesten (:

Svar: Köper jag en häst så kommer ni bli totalt spammade med bilder haha :)
ssohaley.blogg.se

2016-10-14 @ 13:43:49
Postat av: Anonym

Jag är inte dum nej, eller jo lite😂🙈 hehe. Nu måste jag bara lista ut vem Regan ska ha för roll

2016-10-16 @ 07:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: