Gallant Unicorn

Men neeeeeej!!!

Ni som lyssnat/tittat på mina levlingshäng har nog inte kunnat missa mitt växande hat (ja hat) för Telia. Vi har haft strul med vår täckning (på mobilerna) sedan i början på sommaren och det är fortfarande inte löst. Jag vet inte hur många telefontider jag missat med diverse läkare och dermatologer på grund av att det inte gått att ringa. De har lovat dyrt och heligt att de ska lösa problemen, samtidigt som vi snällt ska fortsätta betala för deras tjänster eftersom de "inte kan betala ut någon kompensation förrän felet är åtgärdat". Jag har abonnemang hos Halebop (som går i Telias nät) så jag kan ju liksom inte bara byta operatör liksom... Hade jag kunnat det så hade det varit hej då för evigt mellan mig och Telia. Jag vet inte hur många gånger vi fått nya datum när det ska vara löst. Idag tog mitt tålamod verkligen slut när det gäller Telia. Jag kom hem och var så himla taggad på att redigera ihop en kort video där jag berättar lite om min ponny och jag hade tänkt spela in några scener till nästa avsnitt av Onyx. Kommer hem och upptäcker att jag inte har nån uppkoppling. Startar om routern och inget händer. Felsöker på Telias hemsida via mycket slött nät i telefonen och får fram att vi kan få vara utan internet fram till den 26:e. Ärligt Telia? Vad fan... Så jag vet inte vad jag ska kunna blogga om, jag hoppas att spökena och äppelhinkarna är kvar en vecka till... 
Så ja. Jag blir bara uppgiven. Det är så kul att betala massor av pengar för något som vi inte ens kan använda. 

Aldrig mer Felia. 

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Telia har sjunkt lågt i mina ögon med tyvärr..

2016-10-23 @ 00:02:17 - http://lindasandersson.blogg.se/
Postat av: Anna Pettersson, Telia Kundservice

Aj, aj, aj! Det lät inte kul alls!
Jag har inget problem alls med att förstå din irritation.

Halebop-abonnemanget är jag rädd att du behöver felsöka tillsammans med Halbebop, men jag förstår det som att du har bredbandet med Telia. Kan det stämma?

Hör då gärna av dig via till exempel Facebook så kikar jag närmare på vad som händer där.

Självklart kan jag kontrollera täckningen i området åt dig fast du inte har Telia.

Du hittar kartan här annars:
https://www.telia.se/privat/support/tackningskartor

Och driftinformationen här:
https://www.telia.se/privat/driftinformation/mobiltelefoni

Sen förstår jag att det kan låta motsägelsefullt att kontakta oss via nätet om det krånglar, men kanske har du möjlighet att åka till en vän och kontakta oss därifrån.

Ge oss/mig gärna en chans i alla fall. :)

//Anna Pettersson, Telia Kundservice

2016-10-23 @ 12:05:53 - http://www.facebook.com/telia
Postat av: Eva Bunnyland

Men man orkar inte visst :/

2016-10-23 @ 12:51:37 - http://evab.blogg.se/
Postat av: Bambi Ponyforest

Dem borde heta Felia punkt slut.

2016-10-23 @ 15:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: