Gallant Unicorn

Tipspromenader överallt!

Kan ni tänka er hur glad jag blev när jag såg hur många uppdrag det var när jag loggade in igår?
 
Nu under dagen har jag varit inne på mitt Vanessa-konto och gjort de födelsedagsuppdragen jag hade tillgängliga. Jag har inget uppdrag hos Mrs. Pike och jag vet inte om det är så att jag saknar rykte eller om det är något uppdrag jag inte gjort än så jag ska kötta på lite med uppdragen på det kontot och så får jag väl se om jag får det uppdraget innan det försvinner... Jag har utnyttjat den extra XP:n man får av födelsedagstävlingarna med så nu är Vanessas lilla ponny snart level 14. Fortfarande långsam men inte lika seg som när den var låglevlad haha! Jag har inget emot att kuta runt på den där lilla ponnyn för den är ju såååå söt!
 
Hur går det för er med födelsedagsuppdragen? Tycker ni frågorna var svåra?
Jag har fått tänka till ordentligt flera gånger och det tycker jag är kul, när man inte bara kan stressa igenom uppdragen liksom... Och jag älskar årets födelsedagsset! Särskilt tränset, det har jag redan börjat använda. Det enda som stör mig liiiiite är att bettringen inte är grå. Jag vill ju helst att stigbygeln och bettringen/detaljerna på tränset ska matcha men just den här gången gör jag ett undantag för jag tycker att den här sadeln och tränset vi fick är så fina ihop! Ja just det, jag köpte en ny liten häst på mitt Haley Rainstorm-konto igår!
 

Kommentarer
Postat av: Allison Underhurricane

Jag har väntat redan i en och en halv dag att spelet ska funka :/ Jag har redan missat mycket XP till hästen då jag inte har kunat logga in :( Skulle behöva den XP och tips promenaden(stav?) låter jätte kul :/ Vet dock att Sso teamet gör sitt bästa❤️

2016-10-06 @ 19:13:54
Postat av: signe swordstar

Dom i fp var svåra eftersom svaren var fel :(

2016-10-07 @ 07:41:08
Postat av: Linn

Har inte heller något hos Mrs.Pike :(

2016-10-07 @ 16:16:21
Postat av: Yvonne Sweetwood

Har inte kunnat komma in så har inte gjort nått ännu :c

2016-10-08 @ 10:17:57
Postat av: Nora

signe, kolla starstablehjälpen.blogg.se

2016-10-09 @ 09:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: