Gallant Unicorn

En ny outfit

Okej, helt ny är den inte för jag satte ihop den igår. Men igår var jag så himla trött av febern att jag kände mig mosig i hjärnan och då blir mina inlägg här bara...Skumma? Haha jag blir liksom helt dum i huvudet när jag har feber, råkade till exempel mata min hund med katternas mat i morse. Tur att jag inte har en hund med allergi ehe, katterna däremot - de hatar mig nu. De såg ju hur jag hällde upp deras mat och ställde ned den till hunden. Ett sådant svek glömmer de inte i första taget!
Mina katter i morse när jag försökte vinna tillbaka deras kärlek med godis:
 
I alla fall, tillbaka till outfiten!
Jag blev verkligen flad när jag såg de nya benlindorna och schabraket som kom till gallerian igår!
Det är den typen av utrustning som jag saknar i spelet, verklighetstrogen och utan en massa mönster/olika färger!
 Om jag ska vara riktigt petig så är jag inte överförtjust i den gula stjärnan på lindorna, men jag är så less på de vanliga bandageliknande lindorna (alltså de får mig att tänka på mumier mer än benlindor?) så jag kan se förbi den där lilla stjärnan hehe... Schabraket gillar jag, det hade jag kunnat tänka mig att ha i verkligheten!
 
Nu ska jag logga in och fixa inför eventet, tyvärr så har jag ju bara kunnat vara med på ett event tidigare den här veckan. Elaka förkylning, nu kan den faktiskt ta och försvinna! 

Kommentarer
Postat av: Linn

Så fin outfit! :)

2016-09-18 @ 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: