Gallant Unicorn

En uppdaterad butik för de som är Lifetime

Har ni sett vilken fin jacka? Haha de där hemska byxorna, jag avskyr verkligen den där detaljen som antagligen ska se ut som någon form av pluppar som ska ge bättre grepp men som jag bara ser som hål. Och det får mig faktiskt att må illa, jag mår fysiskt illa av de där byxorna. Det är nog det enda plagget jag någonsin slängt i spelet. Jag tycker de är så hemska, riktigt trist då jag gillar modellen på byxorna. Jag vill ha dem med en ''vanlig'' skoning istället för hålen... Vill haaaaa.... Det är alltså inte byxorna min karaktär har på sig jag pratar om utan de gråa som finns i shoppen.
 
Så här står det på spelets hemsida:
 
Jag tror att det som de flesta hoppas på nu är att fler affärer ska uppdateras till den här sortens affär, precis som affärerna i gallerian. Kanske till och med vår garderob kan uppdateras till den här stilen?
Drömmen! 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Haley, har du försökt radera brev genom appen? För din brevlåda är full, och jag tror att det är något fel på appen...

Svar: Ja asså jag rensade brevlådan efter jag svarat på brev i morse när jag var inne och levlade men nu har jag fått samma brev igen (alltså de som jag svarat på) en gång till via appen så tror inte den funkar som den ska :(
ssohaley.blogg.se

2016-09-30 @ 14:50:45 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Tanja Riverbell

OMG! SKA FÅ LIFE TIME I HELGEN! O_O HAAPPYYYYYYY!!!!!!

2016-09-30 @ 16:44:03
Postat av: Riley

Ja hoppas garderoben får se ut sådär.. Nu är det ju så himla svårt att hitta!

2016-10-01 @ 09:20:51
Postat av: Hanna Westnose

Har inte alla de där sakerna :o

2016-10-01 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: