Gallant Unicorn

Ett citat från gårdagens event

'' - Jesus leder mig i fördärvet!'' //Ellie Northfall
 
Igår så höll jag och Amanda Wolfdaughter ett event som gick ut på att deltagarna skulle finna Jesus.
Det var inte riktigt lika religiöst som det låter, det var bara ett lite roligare namn på en skattjakt.
Amanda var utklädd till Jesus och gömde sig någonstans på Jorvik och de andra skulle hjälpa mig att hitta henne. Ellie var dock inte så nöjd med JesusAmandas vägledning till platsen vi skulle återsamlas på, vilket ledde till att hon yttrade ovanstående citat. Tror att JesusAmanda fick henne att få ett farligt fall!
 
Så här vackra var vi, Ellie vann faktiskt eventet eftersom hon var den första som fann Jesus :)
 

Kommentarer
Postat av: Tanja Riverbell

Hahhahah, var det då Violet Crazypaw fuska med att fråga i globala? xD Ser hur Violet kommer och: VAR E ROCKMORMOR? och du kommer efter: DU VÅGAR INTE FUSKA PÅ EVENT VIOLET! Jag sitter bara där och typ: What..!? xD Wired?.. x))

Svar: Haha ja! Hon är en sån liten fuskis :P
ssohaley.blogg.se

2016-09-18 @ 21:07:50 - http://tanjariverbell.blogg.se
Postat av: Sigrid Winterdotter

Hitta Jesus, som typ skattjakt?

Svar: Ja, precis som jag skrev :)
ssohaley.blogg.se

2016-09-19 @ 15:21:20 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Amedea

En mycket vacker Jesus-outfit 😅

2016-09-19 @ 19:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: