Gallant Unicorn

Har ni sett det här?

 Kolla vad som kommit upp på Starstable's Youtubekanal:
 
 
Nya animationer till våra karaktärer! 
Avsittningen från hästen ser mycket mer naturlig ut och som jag saknat att kunna klappa hästen!
Det här kommer bli awesome, heja Starstable! Ser verkligen fram mot att se de nya animationerna inne i spelet på onsdag, tror jag kommer ha stor användning av dem i serier och så vidare med! 
 
En liten sak som jag forfarande saknar är ansiktsuttryck till karaktären, hade det inte varit coolt om vår spelkaraktär kunde blinka och så vidare? Vet inte riktigt vad för nytta det skulle ha i spelet mer än att det skulle se verklighetstroget ut. Kanske, så länge vår karaktär inte börjar langa värsta Joker-smilet haha!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Bluenose

Ja! Jag blev överlycklig när jag såg den videon! C= Längtar såååå till onsdag! <3

2016-09-05 @ 18:37:21
Postat av: Andrea Applecamp

Jösses vad kul!! Har också saknat att kunna klappa hästen! Så taggad till på onsdag!! ❤️❤️

2016-09-05 @ 20:01:51
Postat av: Tilde 'Tuss' Darkstorm

Jättekul och snyggt gjort av SSO! Men jag är rädd att ryttarna ska bli mänskliga Morganer/Fullblod/Friesrar som viftar med händerna, kollar sin tröja osv VARENDA SEKUND! Haha, i måttlig mängd så ska det bli kul att se! ;) Nu låter jag jättepessimistisk, men jag är taggad :D

Svar: Nej jag förstår precis vad du menar, och jag delar din oro lite! Hoppas det blir animationer i måttlig mängd :)
ssohaley.blogg.se

2016-09-05 @ 23:49:43
Postat av: Nora Sleepyhurricane

Så taggad

2016-09-06 @ 15:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: