Gallant Unicorn

Intervju med Cynthia Ravenlord

Cynthia Ravenlord
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sen augusti 2014 på en annan gubbe men på denna så är det sen juli 2016. 

Är du StarRider? 
Nej är inte StarRider än men ska få. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är klubblös ;) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej! Skulle aldrig byta ut min Silvermist! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Varje dag, minst en timme. 

Spelar du några andra spel? 
Är en spelnörd så jag spelar ganska många spel men några av de är WoW,Minecraft och Horse Life. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina vänner såklart! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Nä inte än! 

Har du någon förebild i spelet? 
Nepp! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag lyssnar på musik, älskar att lyssna på musik haha! 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En Asus. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din såklart, Esmeralda Silverforce, Rose Shadowlee, Evelina Silverknight, Lizbeth Eveningberg och Cecilia Gladefield. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Mustanger och Irish Cobs! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag började! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Stjärnsamlare typ haha xD 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Åh, i min gamla gamla gamla klass så pratade de flesta tjejerna om Starstable Online och då bestämde att testa! 

Vart har du ditt hemstall? 
I Fort Pinta! 

Önskefunktion i spelet? 
En tidsfunktion där man väljer natt,etc och en väderfunktion där man väljer då sol eller snö, etc

Kommentarer
Postat av: Lorraine Beegirl

Är inte Irish Cob och Tinker samma ras? Kommer inte ihåg, men har för mig det😂

2016-09-24 @ 13:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: