Gallant Unicorn

Intervju med Emelie Dawnnight

Emelie Dawnnight
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Två och ett halvt år, typ xD 

Är du StarRider? 
Ja 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nej, eller jo xD Min klubb uppöstes för ett tag sen så vaktar namnet 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, tror jag hade velat ha en grå istället. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Just nu (under sommarlovet) Så spelar jag typ en gång i månaden typ en timme halv timme men annars en gång i veckan typ 3 timmar,typ 

Spelar du några andra spel? 
Ja, Zelda ( specifikt skyloft sword) Och Sims 3 är så otroligt roligt 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Vänner :D 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag rider väldigt ofta på min vita Morgan DragonMother aka Thereny 

Har du någon förebild i spelet? 
Ja, Haley ( hihi ) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ibland har jag ljudet på, men det är mest musik 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En MacBook Pro 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja, jag läser min egna för att jag är ett ego xD Och såklart Haleys, sen Monokerus ( Esme Silverforce :) ) 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
En shetlandsponny 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Det var nog tiden då klubben var igång 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Klubbens clown, helst klart xD Fast det var dom flesta i vår klubb 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min vän tvingade mig, haha xD 

Vart har du ditt hemstall? 
Just nu Valedale men funderar att flytta till typ Epona efter sommaren 

Önskefunktion i spelet? 
Är väldigt nöjd med spelet som det är just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: