Gallant Unicorn

Intervju med Ines Longnight

Ines Longnight
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan sommaren 2014. 

Är du StarRider? 
Japp och lifetime såklart! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja Bad Troopers som alldeles nyligen flyttade till Fluffy Unicorn. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Aldrig! Starthästen är den som du lärde dig allt på och upptäckte Jorvik med, hemskt att vilja byta sin trogna springare! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag prioriterar inte sso tyvärr så ibland kan det gå 2 veckor utan att jag loggar in, ibland sitter jag varje dag. 

Spelar du några andra spel? 
Nja GTA, Sims 3 och Skyrim när andan faller in. Försökte mig på Dark souls men nerverna pallade inte. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Helt klart umgänget. Min klubb är anledningen till att jag fortfarande vara aktiv i spelet. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min Arab Braveheart, han har tagit mig genom nästan allt i spelet! 

Har du någon förebild i spelet? 
Nja inte direkt. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Beror på humör, oftast är spelmusiken på, den är faktiskt väldigt mysig :) 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Min sambos hemmabygge, stationär. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ibland när jag inte har något annat för mig. Kan rekommendera min "ineslongnight.weebly.com". Den uppdateras ibland xD 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
De flesta jag velat ha har redan kommit. Jag vill mest att dem byter ut de gamla befintliga raserna mot de nya designen som kommit. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Helt klart när jag blev medlem i klubben! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den snuskiga haha... 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Gillar hästspel och fann detta så gav det en chans! 

Vart har du ditt hemstall? 
Jorvikstallet. 

Önskefunktion i spelet. 
Hage till hemstallet och kunna hänga sin egen utrustning synlig. Och att dressyren kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: