Gallant Unicorn

Intervju med Mary Moonnight

Mary Moonnight
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag starta min gubbe när sso kom ut, men sluta spela då man hade dåligt internet på den tiden men börja spela igen den nov/sep 2015 sen har jag spelat varje dag. 

Är du StarRider? 
Yes. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är medlem i Royal Fighters. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja det hade jag velat. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
varje dag, flera eller en gång om dagen, beror på hur jag jobbar eller är ledig. 

Spelar du några andra spel? 
Ja men spelar sällan spel. Är mera för sso

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det är vännerna och klubben jag är med i. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag har två en vit fullblod(Ghostwind) och en av dom nya frieser(Royalfigther). 

Har du någon förebild i spelet? 
Nja ingen jag kommer på just nu. Men gillar många av dom jag känner. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Film och musik eller så pratar jag med vänner som spelar också. sällan jag har ljudet på från sso, men kan hända i bland. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En Lenovo Bärbar dator.Men önskar en stationär i framtiden. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag kollar mest på olika när jag söker på något. 
Men har några jag ofta går in. Listan skulle bli lång att skriva. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Dalehäst eller Mustang. min favorit ras finns redan i sso, Frieser. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Är nog när jag fick inbjudan till RF och jag träffa Sofie Youngroad första gången :) 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
 Gud den va svår, jag kan va en liten clown ibland. Men när det är rätt läge till det annars är jag mest seriös. 
 
Hur kommer det sig att du började spela? 
Ja för jag gillar hästar och så har jag velat kunna spela sen det kom ut och nu kan man det. 
Och jag ångra inte att jag börja spela. 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag är fast hos Steves ;) 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna se hur många vänner i vän listan (ex. 15/50 st samma i klubb där man ser medlemmarna (45/50st). lättare och se om listan är full. xD 

Mvh// Mary Moonnight <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: