Gallant Unicorn

Intervju med Tilde Miststorm

Tilde Miststorm
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤

Hur länge har du spelat? 
Sedan Juli 2015, i ungefär 1 år nu. 

Är du StarRider? 
Japp! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är en stolt klubbledare i Bronze Troopers. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Näeee, kanske... :P 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag brukar spela 1 halv till 2 timmar per dag. 

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar blandannat Minecraft, det är väl vad jag kommer på just nu... 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Tjaaaaa klubben, vänner och hästar antar jag. XD 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min favorithäst är nog den nya versionen av morganhästen. Min lille Morgan heter Starspell. XD 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Det är olika, jag brukar ha ljud på. Dock har jag en vana att sätta på musik varje gång jag levlar. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en hp. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jaaa, läsa bloggar är väl liksom lite av min hobby. XD Monokerus.se, starriderstables.weebly.com och din blogg är väl dom jag läser mest. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Det finns ju massa raser jag vill att dom ska uppdatera, annars finns det ju sådana som gotlandsruss, eller vad dom nu heter. X) 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Det var nog då jag blev klubbledare i Bronze Troopers, annars har jag många härliga minnen från Star Stable! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Svårt att beskriva mig själv på det sättet, har faktiskt ingen aning! XD 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg en annons någonstans och testade spelet, sedan dess har jag varit fast! 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag bor med mina små hästar i steved gård. 

Önskefunktion i spelet? 
Det finns mycket att skriva här, jag kommer dock inte på så myrket just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: