Gallant Unicorn

Men Madison, vad har du för dig?

Igår så kunde jag inte somna, så jag smög ned till min stationära dator och fixade runt lite inne på mitt konto på FireStar-servern. Bland annat så gjorde jag uppdraget med Madison där man får träffa hennes älskade ponny Nightdust. Men när Madison skulle visa att hon kunde rida på sin ponny gick något snett...
 Att det är en bugg är det ju ingen fråga om, men frågan är: Varför blev det så här?
Har ju gjort det här uppdraget på andra konton och inte råkat ut för buggen...
 
Förresten Madison, planking är ganska ute faktiskt...
Om du inte vet vad planking är så kan du läsa det här :)
 

Kommentarer
Postat av: Claire Masterknight

hahahah oj hon behöver nog ta ett par ridlektioner hahaha

2016-09-04 @ 10:15:58
Postat av: Amelie Dawnside

vad heter redigerings programet du redigerar Onyx med? :)

Svar: SonyVegas PRO 13 :)
ssohaley.blogg.se

2016-09-04 @ 10:18:48
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Ja eller hur, gått lite snett! Och så sant, Madison det är ute för Planking. Det är liksom Pokémon go som gäller just nu.

Svar: Haha men eller hur? :P
ssohaley.blogg.se

2016-09-04 @ 17:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: