Gallant Unicorn

Så nära men det räcker inte riktigt

Jag trodde att jag skulle få upp Cherrypie till level 15 idag. Jag hade fel...
 
 
Jag som till och med gjorde kanintävlingen, som jag eh, inte alls gillar. Och ponnyloppet haha!
Men men, det känns ju inte som att det kommer komma nya hästar i morgon så det är inte någon brådska med att bli klar med Cherrypie. Och även om det skulle komma nya hästar så behöver jag bara ''missa'' en tävling så det är okej. Vem vet,  SSO-teamet har ju varit sneaky med hästar och uppdrag tidigare...
På tal om det, jag hoppas på en liten sneak peek på de uppdaterade hemstallen i morgon!
Eller, kanske till och med huvuduppdrag? Fast allra helst vill jag nog fortsätta med uppdragen på Sydhoven, den uppdragsserien vi fick senast var en av de bästa som vi fått (enligt mig) och jag är så nyfiken på hur det ska fortsätta. Allt med Madison, ponnyerna, Eremiten, Mr Anwir, pråmerna... Allt är så spännande!
 
Samtidigt som jag tycker att han verkar vara en riktigt sliskig typ så vill jag veta mer om honom!
Vad tror ni kommer hända mer än animationerna till våra karaktärer? Missförstå mig inte, bara det är en sjukt stor grej som verkligen tar spelet ett steg framåt, det jag menar är att det är ju väldigt sällan som det ''bara'' kommer en  grej i uppdateringen... Annat var det förr, då kunde hela uppdateringen bestå av några nya plagg haha! Jag gillar att de verkar tänka lite mer på de som kanske inte vill/kan lägga ut så mycket pengar på spelet. Alltså att uppdateringarna inte enbart består av saker man kan köpa i spelet! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leila Cloudberg

Hej! Vill inte spoila för dig, så du får titta själv, men på Star Stables Instagram har vi fått en liten sneak peak på vad som kommer hända...💘

Svar: Menar du animationerna? De har jag ju skrivit om i inlägget :P
ssohaley.blogg.se

2016-09-06 @ 16:35:03
Postat av: Ashley

Oj bara 15 xp kvar till level 15?? Uuuu vad irriterade

Svar: Minst sagt :P
ssohaley.blogg.se

2016-09-08 @ 12:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: