Gallant Unicorn

Vackra Jorvik

Idag hade jag ingen som helst motivation till att levla någon häst på något av mina konton, så jag red runt lite planlöst och tog foton bara. Jag vet att jag skrivit om det innan, men hur fantastisk är inte naturen i spelet? 
 (Jag har inte tagit mig in på ett stängt område, bara klättrat lite på berget...)
 
Brukar ni ta er tiden att bara mysa runt inne i spelet och faktiskt titta på omgivningarna?
Det känns som jag känner till varje liten centimeter av Jorvik (ja av de öppna delarna så klart!) vid det här laget och jag är så peppad på ett nytt område, men ändå fascineras jag av den vackra spelvärlden som vi har fri tillgång till att utforska och rida runt i! 
 
 
Den här bron, kommer den att få en liten uppdatering som den vid Valedale?
Kanske om/när Firgrove får uppdaterad grafik? För även om jag tycker att bron är väldigt vacker med de stora stenstatyerna så känns den lite föråldrad och omodern nu när vi fått se den fantastiska nya grafiken...

Kommentarer
Postat av: Allison Underhurricane

Vet att det här inte hör till inlägget men om man tittar noggrant när spelaren klappar hästen så ser man att hon tittar med ögonen mot skärmens högra sida! Det här kommer bli intressant

Svar: Ja jag reagerade med på det! Ska bli så kul att se vad de fifflat ihop :D
ssohaley.blogg.se

2016-09-05 @ 20:21:16
Postat av: Potatispaj

Man kan gå in under FG brom o.o

2016-09-05 @ 21:29:12
Postat av: Sigrid Winterdotter

Du förtydligar lite väl tydligt att du inte har varit på något stängt område... Är det något du döljer, Haley? ;)

Svar: Haha näe, ville bara slippa frågor om hur jag tog mig dit :P
ssohaley.blogg.se

2016-09-06 @ 19:59:23 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Svea Stargarden

Hehe, kanske en onödig kommentar men, men xD Vad är det för tröja du har? ;)

Svar: Det är en t-shirt som man kan köpa från butiken som finns vid observatoriet, tycker inte det är en onödig kommentar - frågar man inte så får man ju inte veta, eller hur? :)
ssohaley.blogg.se

2016-09-09 @ 14:52:09 - http://ssosvea.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: