Gallant Unicorn

Vi ses lite senare ehe

Idag går det inget vidare...
Var mitt uppe i att planera event och så händer det här:
 
Sitter och svär lite för mig själv eftersom jag var så inne i min planering och nu måste logga in igen,
så blir det så här:
 
Det verkar som att jag helt enkelt får vänta med att planera klart mitt event, fick lite dåligt samvete för precis när jag blev utloggad så hade en spelare kommit fram och frågar om hen fick ta bild. Stackarn lär ju tro att jag bara tryckte på ''Ignorera''... Men men, ska fixa med det jag kan göra för att planera utanför spelet. På tal om event, är det kul att läsa om eventen vi har eller är det trist och gör att ni bara bläddrar förbi de inläggen?

Kommentarer
Postat av: April Beedew

Du får jättegärna lägga upp om event och hur de gick till osv. :D

2016-09-10 @ 15:34:29
Postat av: Nadia

Älskar att läsa om vad ni gör!

2016-09-10 @ 22:48:53
Postat av: Lorraine Beegirl

Jag tycker att eventinläggen är roligast att läsa😹

2016-09-12 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: