Gallant Unicorn

All kärlek till er

Att skriva om ett hästspel känns helt fel idag efter vad som hänt i Stockholm. 
All jag känner som bor eller jobbar i Stockholm är säkra men mina tankar ikväll går till de som förlorat någon.
Just idag så känns Stockholm som en plats som både ligger långt borta men samtidigt skrämmande nära, jag känner mig trygg här i Smålands mörka skogar men jag blir så förbannad över att alla inte kan få känna samma trygghet. Sådana här saker ska inte få ske. Äckliga människor som anser sig ha rätten att ta någon annans liv. 
Med det syftar jag absolut inte på människor som tillber en viss gud, härstammar från ett specifikt land eller som har en viss hudfärg, i grund och botten är alla människor - vi är lika på insidan, utan jag syftar på de som av någon anledning inte har den spärren som de flesta människor har. En frisk människa tar inte livet av andra människor, särskilt inte helt oskyldiga människor.
 
Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att de drabbade får det stöd de behöver,
all kärlek till er mina medmänniskor 
 

Kommentarer
Postat av: Sienna Orangenest

Hoppas verkligen att ingen har någon nära som var med om det som hände i Stockholm, om det hände någon hoppas jag att den får stöd och att den inte blev allvarligt skadad ❤❤❤ fattar inte hur människor kan vara så dumma i huvudet! Man blir ju så arg 😭😭😭😭

2017-04-07 @ 22:53:38
Postat av: Ellen Grayhome

Awww.. Så fint att du skriver detta... Hoppas den skyldiga personen får sitta bakom lås och bom förevigt! Sånna människor förtjänar inte att vara på frifot. Sånna människor får inte finnas! Jag blir ledsen och arg. Jag trivs bra i Hälsinglands skärgård där inte ens mina vänner hittar mitt hus.

2017-04-08 @ 06:57:55 - http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är så himla tråkigt😂😭😭😭 det är tur att jag inte bor i Stockholm

2017-04-10 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: