Gallant Unicorn

Ett äggigt drakmys

Påskveckan i Sneaky Dragons hade sin sista dag idag, och det firade (sörjde?) vi med en massa olika småtävlingar!
Det skulle vara ponnyer på eventet, men Annie och Sture var bråkiga och kom med klubbhästen istället haha!
 
Är det inte en underbar syn, massor av söta ponnyer!
 
Jag, Annie och Sture höll i eventet och det var riktigt kul att se massor av små ponnyer kuta runt!
Tyvärr så fick jag inte så många bilder från eventet, det här är den enda som inte är full av ponnyrumpor haha! Det här momentet gick ut på att de skulle springa i full fräs och sedan stanna så nära det vita strecket som möjligt!
 
Firar ni påsk? För mig så handlar påsken mer om att fira min äldsta lillebror som fyller år runt påsk än själva påsken haha! Men jag kommer faktiskt inte göra något speciellt under påsken alls...
Mitt firande blir på Starstable helt enkelt!
 

Kommentarer
Postat av: Signe Swordstar

Jag firar bara på sso också :)

2017-04-14 @ 10:22:11 - http://lifesmemorablemoments.blogg.se/
Postat av: Anne Zebrayard

Jag ska åka och fira min faster som fyller år, så det blir inget direkt påskfirande även om det nog kommer vara påskpynt och påskmat. :)

2017-04-14 @ 11:44:27
Postat av: Nora Bravedotter

Älskar att alla har welshponnyer också xD

2017-04-17 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: