Gallant Unicorn

Har jag lyckats missa en stjärna?

När jag sprang runt och snokade efter nya saker i spelet (haha det är en liten grej jag sysselsätter mig med efter varje uppdatering, ibland är de ju sneaky och lägger in saker...) så såg jag en stjärna komma åkandes.
Ja åkandes, den satt på en bil! 
Jag blev väldigt fundersam, har jag lyckats missa en stjärna eller har de lagt in den nyligen?
När jag tittade i loggen över upptäckte platser så insåg jag att jo, det var ingen bugg utan det skulle finnas en stjärna i Governor's Fall... Konstigt att jag inte sett den innan? Den var ju inte direkt gömd?
 
Här kommer den åkandes på en bil...
 
 
Jag bläddrade igenom mina upptäckte platser för att se om det fanns fler stjärnor, men eftersom det stod att jag hade hittat 89 av 90 stjärnor så tvivlade jag på att jag skulle hitta något. Mycket riktigt så fanns det inga fler och jag fick upp den här texten när jag sprungit ikapp bilen och klickat på stjärnarn:
 
Vad säger ni?
Har ni sett stjärnan där innan eller kom den nyligen?
Har jag blivit gammal och virrig?
Hoppas de lägger in fler stjärnor för det är så mysigt att bara rida runt och leta efter dem tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Alina Whalestorm

Har aldrig sett den

2017-04-06 @ 14:50:02
Postat av: Manda

Den är ny :) fanns inte där förra veckan tror jag, kan va 2 veckor med :P

2017-04-06 @ 15:15:32
Postat av: Athena

Hej! Nej, du är nog inte virrig. Utan dom måste lagt in den stjärnan i onsdags då jag minns att jag kollade hur många stjärnor som fanns i spelet i måndags/tisdags. Och då fanns det 89 stycken. :)

2017-04-06 @ 16:43:13
Postat av: Matilda Southtree

Den kom i uppdateringen, har sett 3st som postat om den på insta :P

2017-04-07 @ 09:20:01
Postat av: Eva Bunnyland

Nej, jag skulle nog ha sett den i Governors Fall. Dessutom har det stått 89 stjärnor max hela tiden. Konstigt att den kommer på en bil, hahaha!

2017-04-07 @ 14:21:04
Postat av: Fina

Det har funnits 89 stjärnor fram tills alldeles nyligen haha xD Vad kul att de lägger till fler stjärnor!

2017-04-12 @ 21:01:57 - http://delfinponny.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: