Gallant Unicorn

Hej från sjukstugan... Igen!

Jag är så less på att vara sjuk men jag uthärdar den här förkylningen, jag intalar mig själv att om jag tänker mindre på att jag är sjuk så blir det bättre fortare haha!
Hur som helst, det har hänt massor av saker som rör spelet bara under de senaste dagarna!
En ny teaser för vad jag antar (och verkligen, verkligen hoppas) är huvuduppdrag ploppade upp på  Instagram (det var i alla fall där jag såg den först...) och vi fick veta att vad det än är de jobbar på så kommer vi att få se resultatet någon gång nu i april! Jag är så taggad! Kommer vi att få veta mer om Anne kanske?
 Jag älskar hur detaljerade bilderna i videon var, så enkelt men så spännande!
 
En annan rolig sak är så klart de nya fölen som vi kan träna upp via appen Star Stable Horses!
Söta små Haflingers!
 
Jag har redan börjat träna det mörkaste fölet! Dock så kommer det nog att dröja ett tag innan jag plockar in min nya bebis i spelet då jag redan har en Haflinger att levla klart haha!
 
Tredje roliga saken är att vi fick en påskuppdatering idag och vi får leta efter ägg!
Jag har hittat ungefär hälften av både de vanliga äggen och de gyllene äggen, med en feberhjärna så går allt lite mer långsamt haha! Jag hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kajsa Dragonroad

Såg du att den nya katten hos Freja Hette Smokey?

Svar: Ja :D
ssohaley.blogg.se

2017-04-15 @ 18:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: