Gallant Unicorn

Inget internet... Igen!

Det är helt sjukt hur mycket vårt internet strulat på den senaste tiden... Nu är vi utan internet igen, Telia skickar ut en tekniker på onsdag. Felet ligger inte hos oss (det är alltså inget fel på vår router) utan det är något som blivit fel från deras sida.


 Så ja... Inget spelande fram tills på onsdag då antar jag? Bloggen kan jag ju uppdatera från mobilen (dock så gillar jag inte riktigt appen, men det funkar i alla fall) men Youtube och själva spelet får väl vänta tills onsdag antar jag. Jag hade tänkt skriva om ponnymästerskapen vi hade med klubben den här veckan men jag orkar helt ärligt inte sitta och skriva så mycket från telefonen så ja, det får vänta även det. Nu vet ni hur det ligger till i alla fall, uppdatera bloggen kommer jag göra ändå. Det kanske inte blir så mycket bilder eftersom allt ligger på min dator men jag ska försöka föra över några i alla fall. 
Trevlig helg på er, spela lite åt mig så är ni snälla 😊


Kommentarer
Postat av: Lovisa Westforest

Ett tips är att dela mobilens internet och koppla upp datorn på det, funkar ju åtminstone att blogga med :D

2017-04-28 @ 15:23:38
Postat av: Ebba Highland

Åhh nej vad tråkigt :(. Jag hatar när saker inte fungerar och tekniska grejer ska alltid krångla, min mobil är död nu och man förstår knappt hur mycket man faktiskt använder den, asså nu när jag är utan den kan jag inte ens kolla klockan eller något. Men hoppas det löser sig så snabbt som möjligt med internetet, så otroligt frusterande!! Men hoppas du får en bra valborg! <3
Kram <3
/Ebba Highland

2017-04-28 @ 16:21:04
Postat av: Sigrid Winterdotter

Klättrade upp på Devils Gap-tornet åt dig <3

2017-04-29 @ 11:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: