Gallant Unicorn

Kvällsmys

Trots att dagarna blivit längre (alltså att det är ljust ute längre) så känns det som om de går fortare för mig?
Jag vill spendera så mycket tid som möjligt med att fixa i min trädgård och i stallet när det är fint väder och just nu håller jag på att renovera hallen i vårt hus så det sväljer mycket tid det med...
 
Det jag vill ha sagt är att jag inte bloggat mindre med flit, det har bara blivit mindre spelande de senaste veckorna så då har jag ju inte haft så mycket att skriva om. Jag har loggat in när jag haft en stund över men jag har missat många event och det känns lite tråkigt... Nu den kommande veckan ska Sneaky Dragons ha påskvecka (så klart haha!) och då ska jag försöka vara med på alla event! Jag saknar att bara sitta och prata med de andra ju...
Idag var jag inte hemma från stallet förrän ja, vad var klockan? Halv tio på kvällen? Det är farligt att börja pyssla med saker, jag fastnar liksom i stallet haha! Jag drog en kort levlingsrunda med min fina Haflinger i alla fall!
 
Jag vet inte om ni är det minsta intresserad av riktiga hästar, men det är den här lilla fröken som tar upp det mesta av min tid:
Det var så mycket liv och rörelse utanför stallet idag så jag struntade i att sitta på henne idag, vi tog en promenad och sen fick hon en dusch... Medan hon torkade så sorterade jag mina saker i sadelkammaren och bar ut hennes vintertäcken till bilen för de har gjort sitt för säsongen (förhoppningsvis) och ska tvättas... 
Sen rengjorde jag alla ryktsaker och benskydd, jag kan vara lite av en pedant ehe... Men, det känns så ovärt att lägga massor av pengar på utrustning (seriöst, allt som har med hästar att göra är faktiskt rätt dyrt även om man hittar bra priser...) och sedan låta det slitas fortare för att man inte tar hand om det... Så känner jag i alla fall! Nu ska jag sluta babbla om saker som inte ens ha med spelet att göra och säga hej då för idag!
Hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh hon är så söt! <3 Jag gillar när du bloggar om riktiga hästar!

2017-04-11 @ 13:43:17
Postat av: Kajsa%20Dragonroad

Aw så söt <3. Förresten har du set tesern inför huvud uppdragen, SÅÅÅ tagad.

2017-04-12 @ 08:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: