Gallant Unicorn

Min starthäst var redo för äventyr redan kvällen innan...

Jag tänkte vänta lite med att skriva om uppdragen tills de flesta haft en chans att göra dem...
Men, en sak jag kan avslöja är att man ska ha med sig sin starthäst. Jag märkte att det blev gnäll över det i den globala chatten, folk var sura över att de var ''tvungna'' att rida på sin starthäst.
Jag satt där och skakade på huvudet åt dem, vår starthäst är ju vår magiska häst som vi ska ha ett särskilt band till... För mig var det självklart att välja Thunderdancer som min kompanjon under uppdragen!
Redan kvällen innan så hade jag gjort oss redo att än en gång försöka rädda Jorvik, vi stod redo i Fort Pinta!
 Och vilka uppdrag det var!
Jag satt som trollbunden under hela uppdragsserien, så himla spännande och roligt!
 Först så laddade jag upp med en liten fruktstund, man måste ju ha energi när man ska rädda världen från all ondska liksom! Har ni gjort uppdragen, vad tyckte ni om dem? Jag ser fram mot att göra dem på mina andra konton med, bra jobbat Starstable! Det här var helt klart värt att vänta på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har gjord dag 1 och ska göra dag 2 nu. ^^

2017-04-20 @ 17:42:36
Postat av: Meja Starbridge

De var alldeles alldeles underbara! Helt perfekta, om jag får säga det själv. Och jag satt alldeles trollbunden jag med!

2017-04-20 @ 18:51:52
Postat av: Savannah

ja jag har gort uppdragen och asså wooooow sååå grymma enda problemet var att jag har kompisar som spelar och inte kunde göra uppdragen så jag fick ju inte spoila men det gick bra.........nästan bärettade bara för en person som gav mig tillåtelse

2017-04-20 @ 20:04:41
Postat av: Anonym

Har su sett att May har bytt namn till Maya?

Svar: Ja :)
ssohaley.blogg.se

2017-04-21 @ 08:00:53
Postat av: Anonym

Har su sett att May har bytt namn till Maya?

Svar: yes :D
ssohaley.blogg.se

2017-04-21 @ 08:00:53
Postat av: Anonym

Jag har inte äns träffat Lisa i spelet än, jag har faktiskt väntat med att göra dem då jag inte vill ha slut på uppdragen.

2017-04-21 @ 15:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: