Gallant Unicorn

Och nu är det bara att vänta...

 
 
 
Kommer vi att få träffa Anne? Eller Concorde?
Jag hoppas lite på att Concorde kommer att möta oss och så får vi hjälpa honom att rädda Anne!
Så himla taggad och skulle egentligen vilja sitta och analysera videorna lite mer men jag ska åka till stallet nu, så jag får helt enkelt vänta och se vad som händer i morgon! Jag ber till Aideen att de valt att dölja alla andra spelare under de här uppdragen! Eller ja, egentligen har vi kanske inte fått det bekräftat (att det är uppdrag på gång alltså) men det är det jag tar för givet haha!

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åhh, det måste vara uppdrag! Vad skulle det annars vara liksom? Tar för givet att det är uppdrag precis som du. Men är sååå taggad!!! Kommer dock få uppdragen en eller två dagar sent eftersom jag flyger hem från costa rica imorgon och då kan jag inte spela. Men då lär det inte vara lika mycket folk vid uppdragen iaf☺️ Skulle vara så kul att hjälpa Concorde att hitta Anne men är hur taggad som helst hur det ön blir, älskar huvuduppdragen och har så mycket ssosug efter att ha varit borta i två veckor, det är perfekt med nya huvuduppdrag nu. Är så glad🙈😃
Hoppas du har det bra iaf och att du blir frisk!❤️ Kram
/Ebba Highland 💗💗

2017-04-19 @ 01:39:19
Postat av: Anonym

Jag är så himla taggad! Jag har inte haft några uppdrag alls under mer än en vecka, så huvuduppdrag passar perfekt!
Krya på dig!♡♡

2017-04-19 @ 09:42:24
Postat av: Anonym

Åhh vet nån om man behöver vara nån speciell level eller gjort andra uppdrag. Bara i lvl 12 så...

2017-04-20 @ 12:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: