Gallant Unicorn

En hint eller bara fina bilder?

Just nu har Starstable ett erbjudande där man får 50% extra när man köper Starcoins.
(Jag väntar dock till nästa dubbelhelg eftersom jag är snål haha!)
Så den nyheten var inte så intressant för mig. Däremot bilderna på nyhetssidan?
 
 
Om de har fixat de här bilderna enbart för att de ska se fina ut så tycker jag nästan det är snudd på taskigt,
det är så många som bönat och bett om dressyr och dressyrrörelser så länge jag kan minnas. 
Och det här ser så perfekt ut!
Tänk alla möjligheter som skulle komma med lite mer verklighetstrogna rörelser, bilder, videor, serier...
Fantiserar redan om det trots att min enda källa är två bilder på nyhetssidan^^
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Oj! Det tänkte jag inte ens på. Men jo det skulle faktiskt vara taskigt. Mycket av det man hör i communityt är VI VILL HA DRESSYR! Och sen lägger de upp sådana här bilder? Uj. Hoppas det blir dressyr snart!

2017-08-18 @ 19:08:18 - http://ssoeva.blogg.se
Postat av: Eva Bunnyland

Och en till grej jag tänkte på är tyglarna på den första bilden. De är ju kortare än normalt! Jag hoppas att man ska kunna korta tyglarna. Jag har märkt att tyglarna redan ser lite kortare ut när man galopperar (om det inte är jag som inbillar mig, haha?) men hoppas att man kan göra de ännu kortare så det ser ut som att man har kontakt med hästen liksom!

2017-08-18 @ 19:09:37 - http://ssoeva.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

OMG I NEEEEED IT!!😄😄 Haha kommer bli så besviken om det inte kommer😩 Haha men vilka fina bilder och hoppas till 100% att det kommer, skulle vara så himla roligt! Åh vill att det ska komma☺️ Du är bäst! 🌸💗😘

2017-08-18 @ 20:09:41
Postat av: Ebba Highland

Du var så gullig igår när du kidnappade mig!🌸❤️ Haha blev så glad 😄 Bästa Janni liksom jag bara såg dig göra tävlingen precis när jag skulle börja och sen kom jag i mål och då stog du och fisky där och så fick jag en gruppinbjudning av dig, bästa nånsin!!😻😄 Älskar dig så mycket! Haha efter att du hade gått kom det massa andra drakar och joinade gruppen 😂 Men de var mysiga🐉💛 hahahaha kändes dock lite konstigt att vara i grupp med massa personer jag aldrig pratat med men men det var mysigt🌸❤️ Puss puss😘🦄

2017-08-20 @ 15:00:47
Postat av: Piper Archyard

Tänkte exakt likadant så fort jag såg nyhetsbilderna! Är definierad dressyrnippe och har önskat hur länge som helst att vi ska få in tävlingar eller rörelser. Så trött på hopp/terrängtävlingarna hahah.

2017-08-26 @ 04:10:45 - http://archyard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: