Gallant Unicorn

Fina drakarna

Jag har haft en extrem smärta i nacken de senaste två veckorna, så jag har försökt att sitta lite mindre vid datorn för att se om det var så att jag satt konstigt eller något och då tänkte jag att det skulle bli bättre om jag satt mindre vid datorn men jag har inte märkt någon skillnad... Ja, det är därför jag bloggat mindre, jag har helt enkelt int spelat lika mycket som vanligt och därför inte haft något kul att skriva om...
 
Hur som helst!
Igår så hade vi i klubben en stream och en liten ''träff'' där de som ville fick komma och fira att klubben fyllt 4 år!
Det ville jag så klart inte missa och jag spelade även in under hela tiden som vi streamade så att de som inte kunde vara med kunde se vad vi hittat på i efterhand. Vi fikade, grillade och dansade på discot medan vi svarade på frågor om allt möjligt. Riktigt kul och mysigt! Här är videon:

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Men åh, stackare! Det är så jobbigt att ha ont, förstår att du försöker minska spelandet lite. Tycker det är så tråkigt att du nästan aldrig ska få må helt bra, alltid är det något 😔. Det känns så orättvist och så onödigt. Jag hoppas det blir bättre snart och tills dess så får du ta hand om dig, prova allt du kan komma på (som inte är farligt) och försök bara göra det bästa av situationen och vi (isf jag) väntar tålmodigt på att du blir bättre!❤️
PS: kommer antagligen bli SR igen idag så om du skulle vilja kidnappa mig för levling så är det bra att passa på😂🌸 Älskar dig

2017-08-21 @ 07:58:25
Postat av: Catherine Oakmountain

Det var jättetrevligt! Gillade din sång, var med och hoppade till den;)❤️Ni är en sån fin klubb!!

2017-08-21 @ 09:27:13
Postat av: capri discole

jag vill jätte jätte JÄTTE gärna vara med i sneakydragons snälla vill JÄTTE JÄTTE gärna vara med får jag det om jag byter server till air star.....?SNÄLLA SVARA?!XOXO

Svar: Om du är 18 år eller äldre så kan du ansöka via hemsidan.
ssohaley.blogg.se

2017-10-04 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: