Gallant Unicorn

Här kör vi på kvällschill och lite hype

Har inte ens satt mig vid datorn förrän nu på kvällen, en envis huvudvärk och smarta i nacken har bidragit till att jag inte velat göra någonting idag... Men, nu tänker jag i alla fall levla mitt Aria-konto lite.
Har ni sett hur cool himlen blir när man rider nära Uträdet på Sydhoven nu? (Jag vet att vissa av er upptäckt det redan, ni är så snälla som skriver tips om såna saker i kommentarerna! Älskar att hitta såna små saker som ändrats i spelet!) samma sak med den andra portalen, alltså den vid Fripp!
Jag hade redan varit där och snokat, men jag uppskattar ändå att ni skriver in och tipsar om sånt!
På tal om annorlunda ljus och portaler, la ni märke till det lilla föremålet som ploppade upp hos Fripp redan vid uppdragen som kom före de förra vi fick?
Det här menar jag:
 
Jag vet inte riktigt varför, men av någon anledning så var det första jag kom att tänka på Harry Potter.
Ni vet det där... Eh, minnessållet? Jag tror att det är det som de kallar det på svenska, Snälla ha i åtanke att jag har varit som en zombie hela dagen på grund av huvudvärk nu om jag har fel. Men rätta mig gärna om det inte är så det kallas haha! Det var i alla fall min första tanke när jag såg det.
 
Sen nu så ploppade två nya portaler upp helt random på grund av Jorviklogik, inget konstigt där liksom haha!
 
(Vill du låna någon av mina bilder? Helt okej, jag blir glad om du länkar till mig som källa dock!)
 
Och så det där med ljuset på Sydhoven?
Jag blev så himla taggad! Det ser ju så coolt ut!
 
Så här såg ljuset ut sekunderna efter att jag ridit en bit från Uträdet, alltså en märkbar skillnad!
 
Och, som om det inte vore nog med portaler och mystiskt ljus så har de hintat om att något är på gång genom att låta utvalda spelare visa delar av ett pussel som skapar en bild av något sneaky på Instagram!
Jag är så taggad att jag vet inte vart jag ska ta vägen haha!

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Gaaaah, asså det är så spännande nu😅❤️

2017-08-07 @ 23:18:05
Postat av: Ebba Highland

Åh gumman, hoppas du mår bättre idag!❤️❤️ Har saknat dig så himla mycket och längtar tills vi är inloggade samtidigt i spelet så vi kan prata 💗 Hoppas du mår bra nu fina Janni😘

2017-08-08 @ 06:56:08
Postat av: Emmy Mightystorm

MINNSESÅLLET?? I HARRY POTTER?! VILKEN ÄR DIN FAVORIT HARRY POTTER FILM? HAR DU SETT ALLA FILMERNA? HAR DU LÄST BÖCKERNA? FAVORIT KARAKTÄR?







Okej.. Jag ska andas.. xD

2017-08-09 @ 12:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: