Gallant Unicorn

Ny tävling!

Jag var såååå trött när jag läste dagens nyheter på spelets hemsida.
Jag började jobba vid 06 i morse och eftersom det tar ca 40 minuter att åka till stället där jag skulle jobba så fick jag helt enkelt kravla mig ur sängen strax innan 05 för att dra en borste genom håret och ta ut hundarna. Båda är sjukt morgontrötta och var inte alls peppade på att gå ut i regn och 4 plusgrader så tidigt haha!
Hur som helst, det jag ville komma fram till är att jag inte var riktigt vaken när jag väl var hemma och kollade vad uppdateringen innehöll... Men, jag loggade in och testade den nya tävlingen.
 
Alltså, jag älskar att de lagt in nya hindertyper! De är så fina!
Tävlingen var riktigt rolig, lite kort kanske?
Men jag vet inte om det var för att jag tyckte den var så rolig att jag blev förvånad när den tog slut...
 
 
Ja, tyglarna ser ju lite sisodär ut haha! Men hur fint är det inte med alla blommor på banan?
 
Folk är redan skitarga över att man bara kan delta i tävlingen om man har en Hannoveranare.
Om jag förstod det rätt så kommer Guillermo Gadea  (Hur kom de på namnet? Awesome i alla fall!) komma tillbaka och då anordna en tävling för olika raser varje gång? Eller har jag missuppfattat det?
Hur som helst, jag har väl inget att säga om det egentligen, tycker kanske att man borde kunna få prova den en gång med en annan häst än just den rasen som krävs för tävlingen. Alltså som ett uppdrag.
Jag hoppas att tävlingen kommer tillbaka ofta för att jag gillade både tävlingen och faktumet att den ger 350 xp! ^^ 

Kommentarer
Postat av: EvaBunnyland

Jag har också förstått det som att det kommer fler raser. Det är bra för min del för jag har inte hanno! :/

2017-08-23 @ 17:10:54 - http://ssoeva.blogg.se
Postat av: judith

trågit att alla hästar inte kan göra den tävlingen :c

2017-08-23 @ 17:22:56
Postat av: Sigrid Winterdotter

Jag är glad att man inte behöver en hanno för att få XPn, hehe...

2017-08-23 @ 17:34:31 - http://winterdotters.blogg.se/
Postat av: Ebba Highland

Har inte kunnat testa den eftersom jag inte har någon hannoveranare tyvärr. Men den ser verkligen jättefin ut och roligt med nya hindertyper och alla fina blommor. Jag hoppas den kommer tillbaka någon gång så jag får testa den ☺️ Asså det regnar så sjukt mycket ute hos oss, det bara vräker ner men det är mysigt för jag ligger inne i min säng och ska sova och ska kolla på en av dina videor och lyssna på regnet tills jag somnar😻🌸 Puss på dig Janni och nu är jag redo att bli kidnappad för levling om du har tid/lust någon dag 😄❤️

2017-08-24 @ 22:43:58
Postat av: Anonym

Jag hoppas på att det kommer en tävling för Lippisanner snart! Förlåt om jag stava fel!❤️

2017-08-25 @ 14:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: