Gallant Unicorn

Uppdragen och level 21...

Alltså Pandroria, uppdragen - allt?! 
Jag är fortfarande helt uppe i varv när jag loggar in i spelet, det var så fantastiskt!
Platserna vi fick se var välgjorda och vackra, och samma sak med dialogerna. Ja de var kanske inte vackra haha, men de var spännande och vi fick veta en hel del intressanta saker!
(Jag försöker att inte spoila här ehe!)
Men det här har vi redan fått se både på Instagram och Youtube så jag känner att det inte kan uppröra någon?
 
Fick lite World of Warcraft känsla över hela uppdragskedjan, och det är positivt för min del!
Lite som att nu jävlar är det allvar haha!
 
Jag ska in och gör auppdragen på Nadine lite senare idag, så himla taggad trots att jag redan gjort dem på Haley Rainstorm för mindre än ett dygn sedan. Då vet man att uppdragen verkligen var välgjorda!
 
Och, jag är riktigt nära level 21 på Haley. Dock är jag inte så taggad på det, visst det ska bli kul att se vad det blir för levelbonus, men... Jag är beredd på anklagelserna för fusk och att ha redigerat bilder och liknande. Ja det fanns en bugg som gav mer xp än vad man skulle ha (det här var typ 2011-2012) men jag är helt 100% säker på att jag var en av de som blev av med xp när de upptäckte buggen. Jag vet att min xp-bar hade mindre gult ifyllt en dag när jag loggade in. Alltså tog de xp från mig (jag är inte bitter över det, man ska inte ha xp om man inte jobbat upp den) och jag förstår faktiskt inte varför folk är så snabba med att hoppa på mig och anklaga mig. Vad ska jag göra, låta bli att spela så att min xp inte fylls på tills alla har samma xp? Det är för övrigt inte ens möjligt eftersom de ett tag kastade in en hel del uppdrag som enbart fanns tillgängliga i en vecka.
Och så hästmarknaden på det. Så här ser min xp ut just nu:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Men åh är så taggad på dessa uppdrag så är så jävla bitter över att jag inte är starrider. Asså så sjukt konstigt för förut fick jag köpa starrider hur mycket jag ville om jag betalade själv men nu får jag typ inte längre och det är sämst så är lite ledsen😔. Men men, har man klarat att vänta 3 år så klarar man väl några veckor/månader till (när nästa starrider värdekod kommer) men är lite bitter över att jag inte får köpa starrider. Men hade ändå typ inte haft råd🙄🙄 Men asså längtar tills jag får chansen att göra dem och hoppas jag inte bli allt för spoilad. Men sen det där med level 21, asså hur orkar folk ens. Förstår typ inte hur folk orkar bråka om det, asså bara sluta! Nej men varför skulle du fuska och har man spelat aktivt en längre tid så är det klart att man har fått ihop mycket XP. Men asså förstår hur jobbigt det är för dig men försök att bara ignorera dem! (Min hjärna värkar typ inte fungera idag för jag vet typ inte hur man skriver) Haha lycka till med uppdragen på Nadine och ha en bra dag! Puss o kram❤️

2017-08-10 @ 17:13:52
Postat av: Amanda.Landen

Gud vilken fin blogg du har, man vart verkligen glad av att se alla bilder. Du får gärna kolla in min blogg http://nouw.com/lightningcamp och ge lite feedback så jag kan bli så bra som möjligt. Glöm inte att just du är fantastisk

2017-08-13 @ 08:50:52
Postat av: Sigrid Winterdotter

Oj, du har nästan 10k mer än mig! Det enda fusket är att du har spelat *räknar i huvudet* öh, 4 år-ish mer än mig? Jag började i jan 16 :3

2017-08-13 @ 11:19:23 - http://winterdotters.blogg.se/
Postat av: Denise Dolphinblanket

Jag gick precis upp i lvl 18, som du! Fast olika levlar! Du är bäst och när blir det träff med Aria?

2017-08-18 @ 12:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: