Gallant Unicorn

Alla värdekoderna från julkalendern

I morgon tar julkalendern slut (om det är en kod i den sista luckan så kommer jag lägga till den här i efterhand). Vad vill ni att den sista luckan ska innehålla? Jag skulle bli så glad om det var en uggla, alltså en uggla man kan ha som husdjur. Som kan flyga efter hästen istället för att springa! Det jag skulle bli minst glad över är en ''skojsig'' och klämkäck video. Jag vill hellre ha något jag kan spara i spelet... Kanske, en julig urhäst? ♥‿♥
Okej jag tvivlar på att den innehåller en häst, men hade det inte varit coolt?
Vad hoppas ni på att den sista luckan innehåller?
 
Till hästen:
Sadel - N7M4VSJ75
Träns - TSX345GWS
Svansrosett - SJNUFDXMN
Schabrak - HES8A5HC7
Benlindor - BES3KC5GX
Tränsrosett - VED5K74M7
Sadelväska - AVVXNNRUK
 
 
Till karaktären:
Mössa - JH4QGYHWV
Tröja - P536BMYMA
Byxor - 7RQSBCT3N
Monokel - Q9CAVU8KG
Stövlar - MWBBHY8QW
Vantar - RGF4ETC69
 
Koderna är giltiga till den 2:a januari om jag fattade det hela rätt.
 
 
UPDATE: Sista luckan gav oss en jättesöt ekorre med en mysig tröja, koden är : UGWFB4QNK

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åhh, jag vet inte. En söt julurhäst vore ju inte helt fel haha, dock inte så troligt. Blir nog glad för det mesta, så länge vi slipper nån sån där video🙄. En uggla skulle vara väldigt mysigt😻 Men annars kanske något fint, vet inte riktigt vad, är så kreativ av mig😂
En sak, undrade om du har varit inne och kollat. Någon har varit inne har jag sett men vet inte om det är du... kram på dig❤️

2017-12-30 @ 15:54:16
Postat av: Nichole Almondfall❤️

Jag hoppas verkligen att man får nåt husdjur, en uggla vore hur coolt som helst! Men jag tror Dock att vi får en manrosett...

2017-12-30 @ 16:44:47
Postat av: Denise Dolphinblanket

Hmmm.... Wn värdekod på 500-1000 sc kanske? Nåt nytt husdjur eller nåt kanske? Vet inte! Men hoppas att det inte blir en video eller typ fyverkerier till sso typ;)

Men nåt sånt:)



Sen har jag en extra "önskemåls grejs"
För dom som inte har instagram och vill fixa frågor till dig (Eller stålla frågor till dig) kan man inte få göra det på bloggen? Skulle vara kul;)

Vill gärna ha svar på "levlingshäng frågan"
Puss och Kram bäst,bästa du❤️

Svar: Anledningen till att jag valt att ta frågor från just Instagram är att jag har märkt att flest har ett konto på just Instagram och för att det blir svårt att hålla reda på frågor från olika ställen ❤
ssohaley.blogg.se

2017-12-30 @ 17:11:51
Postat av: Caroline Silvergren

Något annat än kläder, videos, bakgrundsbilder, nyårsraketer.

2017-12-30 @ 17:57:23
Postat av: Wilma

Jag hoppas på en starrider tid. Är ju ingen starrider

2017-12-30 @ 21:46:26
Postat av: Ebba Highland

God natt!❤️ Imorgon är sista dagen på 2017 och jag hoppas att du är nöjd med året och att allt känns bra inför det nya som kommer. Vill tacka dig för att du varit så snäll, generös, glad, stöttande, rolig, omtänksam och kärleksfull under året och gjort 2017 till mitt bästa år! Nu hoppas jag på att du får en fin sista dag 2017 och att 2018 blir bra, bättre och bäst! Hoppas framförallt på att du får må bra och att människorna (och djuren) i din närhet också får det. Hoppas på att du får ett år fyllt av lycka, glädje och glada överraskningar. Glad sista dag på 2017, vill så gärna fira in det nya året med dig men möjligheterna är inte så stora kanske så... Gott nytt år på dig när det är dags!❤️🎉

Svar: Detsamma fina du <3
ssohaley.blogg.se

2017-12-31 @ 02:07:24
Postat av: Paula Lowball

Jag vill nog ha star coins i julkalendern eftersom att jag inte kan köpa egna. Men det är inte så troligt att vi får sc igen...

2017-12-31 @ 08:55:23 - http://lowball.blogg.se
Postat av: Denise Dolphinblanket

Okej!
Bra att veta! Men är det sant (Hört ryckte, haha) att Sasha bor på nordpolen? Min bild av det är typ is hus, snö hus, pingviner och pälsfällar! Haha!

Ps! Du är bäst❤️

Svar: Japp så är det :D
ssohaley.blogg.se

2018-01-03 @ 18:56:25
Postat av: Anonym

koden för sista luckan funskar inte=(
jag kopirerade den så det borde ju vara rätt?

2018-12-21 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: