Gallant Unicorn

Alonsos nya tävlingar i Mistfall!

Jag blev så glad när jag såg att det hade kommit två nya tävlingar med dagens uppdatering!
Jag rusade dit det första jag gjorde när jag loggat in och tävlingarna var riktigt roliga!
En sak jag gillade lite extra var den nya typen av hinder, och att de använder stockar som ligger på marken!
Åh den där retliga texten!
Jag önskar att den skulle försvinna helt när man dolt gränssnittet, eller att man kunde välja att dölja den så som man kan dölja sin hjälm och gränssnittet. Så irriterande när den ploppar upp och ''förstör'' en bild!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Rainfield

Älskar de nya hindrena, kändes verkligen på plats i samband med ett nytt område som är så snyggt!

2018-01-04 @ 12:36:13 - http://rainfields.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: