Gallant Unicorn

Ännu en seg dag

Anledningen till att jag inte uppdaterat så mycket är dels att jag haft migrän, dels att vi har haft folk hemma hos oss på grund av, ja, jul? Och dels för att jag inte haft så jättemycket att skriva om. Dock så kom jag (så klart) på en sak jag ville skriva om nu på kvällen men då var det lite för mörkt i spelet för att logga in och ta bilder så det får vänta tills i morgon haha! Idag har jag släpat med mig alla mina köldtåliga hästar till julbyn för att filma dem. Det tog sin lilla stund men jag ville passa på nu när julbyn finns, jag hade ju kunnat spela in videon i Dinodalen men helt ärligt så tycker jag att dimman förstör lite när man ska spela in videor eller fota där. Det skulle verkligen vara trevligt med en möjlighet att välja bort dimman där för själva området är verkligen fantastiskt, men, dimman förstör lite av upplevelsen tycker jag. För min del skulle det räcka om dimman höll sig i ''Frusna dimmornas dal''.
 

Kommentarer
Postat av: Eline Moonstar

Hej! Jag undrar om du vet vart lucka 30 är på SSO:s julkalender?🙏🏻

Svar: På blomkrukan i fönstret :D
ssohaley.blogg.se

2017-12-30 @ 14:46:57
Postat av: Eline Moonstar

Tack!

2017-12-30 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: