Gallant Unicorn

Den här västen ♥‿♥

Ni är flera som påpekat att de släppt värdekoden den där västen jag skrev om.
Och ja... Jag har bara varit lat, eller egentligen inte. Jag har faktiskt fotat västen och tänkt skriva om det men sen flög den tanken bort och jag började väl med något annat haha!
Hur som helst, västen är precis så fantastisk som jag föreställt mig den.
Och nej, det här är inget fjäsk för Starstable.
(Helt ärligt, jag skulle inte vinna något på att fjäska för dem ens om jag skulle vilja haha).
Jag har alltid varit så förtjust i just västar. Jag använder ogärna jacka, jag vet faktiskt inte varför. En hoodie och en väst däremot, det är det bästa enligt mig! Jag har saknat västar i spelet just av den anledningen. Och ja, jag vet att det funnits västar länge. Men inte så här perfeka och fina västar.
Eller så handlar det helt enkelt om att de här två senaste är mer min stil ehe...
 
Koden är STARSTABLEVEST 
 
Guuuud hur mycket kan man sväva iväg om en väst?
Det är lika bra att jag bara visar varför jag är så kär i den!
Färgen, passformen, detaljerna... Allt! Den är så fin!
 
(Byxorna och handskarna kommer från Jarlaheim och skorna från julbyn)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: