Gallant Unicorn

En blå outfit på min nya Mustang!

Nu när min Mustang blivit stor och flyttat in i mitt hemstall så tyckte jag att det var dags att ta med henne ut på en liten fotorunda, och jag blev faktiskt ganska nöjd med dagens outfit så jag slänger upp den här!
 
Karaktären:
Hatt - Marley's (Finns även i ''The Fashion Barn'' i Silvergladebyn)
Skjorta - Ferdinand's Hästmarknad
Handskar - Wolf Hell Inn
Chaps - Västkobbens fiskeby (Finns även i ''The Fashion Barn'' i Silvergladebyn)
Boots - Silvergladebyn
 
Hästen:
Träns - Fort Pinta
Sadel - Fort Pinta
Schabrak - Jorvikstallet
(när de hade öppet hus, så tyvärr går det inte att köpa just nu,
men de lär ju ha ett öppet hus igen så lägg det på minnet om du vill ha schabraket haha!)
Benlindor - Från den ''tillfälliga hästmarknaden'', jag hoppas den kommer tillbaka till spelet snart för jag skulle vilja ha de här lindorna på mitt andra konto med! Missade att köpa dem...
 
Tycker dock att den här outfiten kan fungera lika bra med ett svart schabrak och svarta benlindor
(exempelvis de som ser ut som skydd som finns att köpa i Jarlaheim).
 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Åh vad fin!

2017-02-12 @ 21:28:08 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Moa

Så himla fiiin!<3

2017-02-12 @ 21:56:12
Postat av: Anonym

Sött det passar bättre på din häst än på min haha

2017-02-14 @ 15:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: