Gallant Unicorn

En lugn fredag

En casual Friday helt enkelt, ingen fancy outfit och inga speciella bilder.
Bara en söt häst, en lugn ridtur genom Silverglade och en dokumentär på andra skärmen. 
 Skönt att det är helg? För min del spelar det ju ingen större roll eftersom jag fortfarande är sjukskriven,
men jag blir glad av att alla runtomkring mig blir så glada när det är fredag haha! 
 Idag har det faktiskt varit väldigt soligt och fint ute, så det känns som om våren är på väg. Ja, jag vet att det inte ens är mars än, men jag tycker verkligen att det räcker med vinter nu! Jag blir så inspirerad av det fina vädret och jag har en hel del videor planerade. Bland annat outfitvideor och jag vet inte om ni som läser min blogg tittar på mina videor, men jag ska försöka komma ihåg att posta videorna här när de är klara... Nu önskar jag er en trevlig fredag, min kusin kommer hem till mig om några timmar så vi ska mysa med hästarna (ni vet de där riktiga hästarna haha) i stallet, titta på skräckfilm och så kanske det blir en och annan runda inne i spelet med!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh ja, nu vill jag verkligen ha vår och värme!☀️ Jag har sportlov och har varit och åkt skidor så jag har fått massa vinter och snö så nu känner jag mig liksom redo för vår. Och det är ju mysigt med en lugn dag nån gång ibland👍🏼💗💗
/Ebba Highland

2017-02-24 @ 21:39:40
Postat av: Anonym

Trodde jag var den enda som kollade/lyssnade på något annat på en annaan skärm samtidigt, haha!

2017-03-06 @ 07:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: