Gallant Unicorn

En slö dag...

Jag har bara varit inne och slölevlat lite på mina andra konton, tagit en häst här och en ponny där och gjort några tävlingar medan jag tittade på film. På mitt Haley Rainstormkonto har jag inget att göra just nu, ja utöver att levla då... Jag har fått in min Mustangbebis i spelet nu (hon är sååå fin!) men jag får nog vänta lite med att levla henne, det är tre Urhästar som har lite förtur... Eller så blandar jag lite och levlar dem varannan dag haha!
 
Insåg inte att det är lördag idag förrän en kompis påpekade det, livet som sjukskriven ehe...
Men jag tänker spendera resten av kvällen med att spela, ska bara hitta någon spännande dokumentär att titta på och sedan ska Regan få en omgång. Eller ja, jag ska göra uppdrat på det kontot alltså haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: