Gallant Unicorn

Ett oväntat avslut på dagen

Jag började dagen lugnt och sansat med lite levling, videoinspelning och chillande med Netflix på min andra skärm.
Jag brukar oftast ha en film, en serie eller videor på Youtube på den andra skärmen medan jag spelar, och de senaste veckorna har jag upptäckt fler och fler döda pixlar och ''fläckar'' på den skärmen. I början störde det mig inte så mycket (visst det var surt att se att skärmen inte var ''perfekt'' längre men det gick ju fortfarande att titta på den) så jag brydde mig inte så mycket om det. Men nu idag så märkte jag att det hade bildats ett ljust streck över nästan hela skärmen. Mitt i skärmen också. Så nu fick det vara nog. Dagen som började så lugnt slutade med en jakt på en ny skärm och efter lite letande så hittade jag en, så nu ska jag koppla in den (nackdelen med att ha bra ordning på kablarna, det är inte bara att rycka ur de gamla, det ska klippas bort buntband och kopplas om kablar hit och dit...). Jag lär antagligen inte ens orka spela mer idag men jag vill ha allt i ordning tills i morgon haha! Jag behöver ha den där andra skärmen när jag sitter och gör om uppdragen som inte är så ''jättespännande'' på mitt andra konto. Då går levlandet av karaktären liksom automatiskt och jag hinner inte tröttna lika fort...
 Jag hann i alla fall levla en av mina Urhästar innan jag fick ett mindre psykbryt på skärmen och åkte iväg för att köpa en ny. I morgon blir Emeraldking level 15 så då är två av tre Urhästar klara. Jag har faktiskt börjat fundera på att vänta med den tredje, det är den svarta jag har kvar, och jag vill inte tröttna på att levla dem... Vem vet, det kanske kommer en ny ras till appen på onsdag? Då kommer jag kanske vilja ha den? Fast i och för sig, om det skulle komma nya föl till appen så tar det ju några dagar innan jag kan ta in fölet i spelet som vuxen. Hrm, jag vet inte... Jag har ju en hel del uppdrag kvar på Regan-kontot så vi får väl se helt enkelt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Grayhome

Feel With You <3 ILYSM Janni

2017-02-28 @ 20:22:44 - http://ssohaley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: