Gallant Unicorn

Första bebisen är i level 15

Med bebis så menar jag Mustang, det var ju en bebis i början av vår resa...
Och ja, jag kallar alla små saker för bebis. Även min mammas 19- åriga stora häst. Hon var ju bebis en gång i tiden, dock så var jag ju ganska liten då men jag minns i alla fall dagen hon föddes. Så hon kommer alltid att vara en bebis i mina ögon. Hur som helst, min Mustang som faktiskt inte är en bebis längre gick upp i level 15 idag. Så nu är det ''bara'' två Urhästar kvar...
 Ja, jag är så pass lat att jag använde samma outfit när jag levlade som den jag satte ihop igår...
 
Hur tror ni det blir med fölen i appen förresten? 
Det stod ju att det kommer att komma fler raser senare, jag undrar om det blir raser som inte finns i spelet eller om vi får ta hand om ett föl av en ras som redan finns? Nu är ju appen fortfarande väldigt ny så jag antar att det kommer att dröja ett tag innan de släpper nästa ras. Men, om det skulle komma Islandshästar så är min ekomoni i spelet körd. Jag kommer inte att kunna motstå dem! Islandsföl måste ju vara något av det sötaste som finns? 
Vilken ras skulle du vilja kom till appen?
 

Kommentarer
Postat av: Nadia Oakhall

Islandshästar helt klart! Fluffiga och lite småtjocka islandsföl 😍

2017-02-21 @ 21:35:09
Postat av: Klara Liongren

Shettis eller en uppdaterad arab

2017-02-21 @ 21:40:49
Postat av: Anonym

Samma som du Islandshästar är det bästa jag vet!

2017-02-22 @ 08:07:41
Postat av: Melinda WinterForce

Absolut Islänningar!!!!! XD Morganerna skulle också vara sött eller Engelska Fullbloden..... Sen måste det bara komma små Welshponnyföl ;)

2017-02-22 @ 11:34:12
Postat av: My Fardawn

Shettiser!!! Herregud tenk så søtt om alle red rundt på de små bebbisene:') og kunne du ha linket til ssobloggene du leser?:D digger bloggen din!!

2017-02-22 @ 11:58:23
Postat av: Sofia Eveningsmith

Lätt uppdaterade araber!

2017-02-22 @ 13:26:17
Postat av: Ebba Highland

Haha ja allt är bäbis, säger det till alla djur och typ allt haha💖💖😉 jag vill verkligen ha islandshästar dom föl men också engelska fullblod skulle jag gilla👍🏼🐴
/Ebba Highland

2017-02-22 @ 13:42:03
Postat av: Matilda Youngpie

Engelska Fullblod! Snälla, kan det ens finnas någon bättre ras? Dem är så eleganta, fina rörelser och kropp. Tänk bara, en brunskäck i den rasen med en bläs eller stor stjärna, jag skulle dö <3

2017-02-22 @ 15:36:10
Postat av: judith

grattis <3 det skulle vara roligt om det kom fjordingar

2017-02-22 @ 20:32:23
Postat av: Cecilia Gladefield

Fjordingar :D <3 Araber skulle vara söt också :3

2017-02-23 @ 07:32:35 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Amedea Misthaven

En islandshäst fux med skjuten stjärn *-* Okej, kommer aldrig hända då vi redan har en islandsfux med stjärn (som är rätt ful enligt mig), men det fölet skulle påminna mig om en häst jag älskade...

2017-02-23 @ 20:36:41
Postat av: Eva Bunnyland

Hoppas det inte kommer islandshästar... Dom är så dyra och jag är typ alltid fattig, och jag älskar islandshästar *-* Om det kommer så kommer jag bli galen!!!

2017-02-24 @ 16:20:59 - http://evab.blogg.se
Postat av: Amelie Dawnside

Nya versioner av Nordsvenskar! tänk att rida runt på en fluffig grej med lång man, kraftig modell, med hovskägg och ungefär lika stor som nya modellen av friesern ,:D

2017-02-26 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: