Gallant Unicorn

Glad alla hjärtans dag

Bättre sent än aldrig?
Jag har inte hunnit spela än idag, så jag har inget att berätta om just nu. Men jag tänkte logga in om en timme eller så och göra uppdrag på Regan. På det kontot väntar både Dinodalen och GÅD nu så äntligen händer det lite. Hur många konton jag än levlar upp så tröttnar jag aldrig på känslan när man för första gången får gå in i ett nytt område!
Jag har tydligen varit dålig på att fota Regans framgångar i spelet, för jag hittar knappt några bilder från det kontot... Så, jag visar er min sockersöta Urhäst på mitt Haley Starstar-kontot istället!
 
Jag vet inte vad jag försökte få till med den här bilden, men visst ser det ut som att han tigger godis?
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa dragonroad

Det ser ut som om du viskar något till din häst. <3

2017-02-15 @ 12:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: