Gallant Unicorn

Intervju med Alexis Waterstorm

Alexis Waterstorm - 09 dec
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Vet knappt själv! Kanske sen 2013 
 
Är du StarRider?
Jo! Nappa åt mig LT när det en gång var på rea

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Är med i Night Circus på WE1! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Kan hända. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Spelar nog bara på torsdagar och sen vidare beroende på vad uppdateringen var! 

Spelar du några andra spel?
Jo! Bl.a. transformice 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Roliga quests! Men när jag var mer aktiv var det definitvt att ha kul med vänner. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Min gråa Lipizzaner Echolord

Har du någon förebild i spelet?
Ja alla dom som orkar träna sina hästar! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Beror på! I vissa områden är musiken så fin så där har jag nog. 

Vad för sorts dator spelar du på?
En Acer laptop som iaf funkar. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Läser mest den här och Esmes. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Ingen som jag kommer på.
 
Ditt bästa minne i från spelet?
Har massvis med roliga minnen med vänner och klubben. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Är nog helt klart klubbens clown ;) 

Hur kommer det sig att du började spela?
En kompis rekommenderade spelet till mig. 

Vart har du ditt hemstall?
Fort Pinta! Tillgång till allt. 

Önskefunktion i spelet?
Har nog allt jag behöver just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: