Gallant Unicorn

Intervju med Cecilia Wateryard

Cecilia Wateryard - 06 jan
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har snart spelat i 3 år :) 

Är du StarRider? 
Jepp, jag är life time. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är med i Comet Sharks

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Jag tror inte det.. jag tycker inte min är den finaste, men eftersom jag har ett "speciellt band" till hästen så hade det kännts fel... 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
1-3 timmar om dan gissar jag på. 

Spelar du några andra spel? 
Nej, eller i perioder spelar jag Minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Hela anledningen till att jag spelar är för att jag inte kan leva ett "hästliv" irl eftersom jag är allergisk mot hästar ( D: ) så känslan att ha hästar och vara bland hästar är viktigast. Och klubben såklart ;) 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag älskar alla mina hästar, men det finns några favoriter, kan inte bara välja en, men min fjording Princen (SnowPrince), mitt engelska fullblod Dumle (FireFlame, fux), min welshponny Ville (braveknight, ljusbrun), min islandshäst Balo (BabyBoy, skäck). 

Har du någon förebild i spelet? 
Dig ;) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Antingen skypar jag, eller så lyssnar jag på musik, eller på dina levlingshäng. Så ne, jag har väldigt o-ofta på ljudet när jag spelar. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En ASUS tror jag. O.o 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser bara din :) 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Innan fjordingarna kom så önskade jag att de kom, samma sak med mustangerna, men nu vet jag inte riktigt.... 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag köpte Princen, och när jag gick med i Comet Sharks efter att jag hade haft en paus. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Vet inte... kanske en av de mest aktiva? 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag hade tråkigt en dag och satt inne på spela . se då reklamen för Starstable kom upp, jag blev genast intresserad. Vilken tur att jag satt där och hade tråkigt ;) 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag hade det i Vingården ett bra tag, men typ förra veckan bytte jag, och några från klubben till Jorvik Stallet. Där trivs jag bra :) 

Önskefunktion i spelet? 
Jag har tre: 
1. Att sso ska fixa namnskyltarna i hemstallet så att de inte bytar efter man ridit på en häst. 
2. Att man ska kunna ignorera alla utan sina vänner och de i klubben. 
3. Att man ska kunna välja när det är dag och natt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: