Gallant Unicorn

Intervju med Victoria Monsterberg

Victoria Monsterberg - 19 dec
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤

Hur länge har du spelat? 
Sedan 25 mars 2014 tror jag 

Är du StarRider? 
Japp, LifeTime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nej, löste upp min egen för inte så länge sedan. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, gillar min fina startis. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
det kan gå fårn typ 1 minut till typ 7 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, msp, roblox och Minecraft ibland 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina underbara vänner <3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Det är nog min Quarterhäst, minns dock inte vad den heter xD 

Har du någon förebild i spelet? 
Ja, mig själv. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Lyssnar på dina levlingshäng, eller så lyssnar jag på musik. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Dell, laptop, min skoldator 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja, jag läser bara din. Och den rekomenderar jag verkligen! 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Är inte så bar på hästraser.. Men en uppdaterad Arab kanske.
 
Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag fick träffa min vän Ella, som bor typ 20min ifrån mig. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Oseriös och väldigt trög. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min kusin spelade och jag tjatade om att få börja spela på min mamma. 

Vart har du ditt hemstall? 
Steve, har alltid haft sen jag blev starrider. 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna vissla på hästen om man e långt ifrån den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: